Pritožbene poti
V Bolnišnici Topolšica si prizadevamo za čimprejšnjo odpravo nesoglasja, ki bi utegnilo biti predmet pritožbe. Zato je pomembno, da nemudoma in jasno opredelite problem ter ga poskušate mirno rešiti neposredno z zaposlenimi na oddelku, v ambulanti ali drugi enoti bolnišnice.
V kolikor problema na tem nivoju skupaj ne bomo mogli rešiti, lahko vložite pisno zahtevo za varstvo pacientovih pravic (v nadaljevanju pisna zahteva) in s tem sprožite formalni pritožbeni postopek v Bolnišnici Topolšica. V primeru pritožbe si bomo brez odlašanja prizadevali za sporazumno rešitev vsake posamezne pritožbene zadeve.
Potek pritožbenega postopka v Bolnišnici Topolšica določa pravilnik, ki je na voljo:
- v fizični obliki v pravni službi in tajništvu (vsak delavnik od 7. do 15. ure),
- v elektronski obliki na spletnih straneh.
Pisno zahtevo lahko vložite:
- v pisni obliki, ki jo izročite osebno v tajništvu ali pošljete na naslov bolnišnice: Topolšica 64, 3326 Topolšica,
- na obrazcu, ki je na voljo v tajništvu, pravni službi in na spletnih straneh,
- na zapisnik v tajništvu vsak delavnik od 8. do 15. ure.
Če se boste pritožili po telefonu, vas bomo pozvali, da se osebno oglasite pri nas ali pisno zahtevo pošljete v pisni obliki.
- ime, priimek in naslov pritožnika,
- natančen opis dogodka oz. dejanja, s katerim naj bi bile storjene nepravilnosti ali kršene pacientove pravice,
- čas in kraj, ter morebitne posledice domnevne kršitve pacientove pravice,
- podatke o udeleženih zdravstvenih delavcih ali drugih osebah,
- morebiten predlog za rešitev spora,
- podpis pritožnika.
Pritožnik bo o rešitvi pritožbe obveščen v 15. dneh od prejema pritožbe v bolnišnici.
Kdo je v Bolnišnici Topolšica pristojen za reševanje pritožbe?
- mag. Darja Kramar – direktorica
- Diana Ramšak – strokovna direktorica
- Irena Volk – pomočnica direktorja za področje zdrav. nege
Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov Bolnišnice Topolšica
Janez Sevčnikar, T: 03/898 77 45 E: janez.sevcnikar@boltop.si